Narciso Rodriguez Vetiver Musc eau de toilette - uraknak Újdonság

(12 értékelés)

Kedvencek közé

Narciso Rodriguez Vetiver Musc

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Újdonság

Kedvencek közé


(12 értékelés)

0,6 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

1 470 Ft 2450 Ft / ml

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat, és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: Az illatminta nem mini parfüm!


50 ml
eau de toilette
31 870 Ft 637 Ft / ml

100 ml
eau de toilette
40 470 Ft 404 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Narciso Rodriguez - Vetiver Musc

Megjelenés éve: 2024 Típus: eau de toilette
Megjelenés éve: 2024
Típus: eau de toilette
 

Narciso Rodriguez márkáról

A kubai emigráns családból származó Narciso Rodriguez, aki többek között az egykori amerikai first lady-t Michelle Obama-t is öltöztette, hosszú utat járt be, míg a divatvilágban hírnevet szerzett magának. Édesapja ügyvédnek vagy orvosnak szánta, de az inkább a művészetekhez vonzódást mutató Narciso kitartott vágyai mellett és beiratkozott a Parsons Művészeti Iskolába. A szakma fortélyait neves divatházaknál sajátította el, többek között a Cerruti, a Donna Karan és a Calvin Klein cégeknél is vállalt munkát. 1998-ban saját márkát hozott létre. Munkáiban három hatás ötvözése figyelhető meg. Az amerikai, az európai és latin jegyek harmonikus vegyítése és a klasszikus jegyek modern köntösbe való átültetése jellemzi Narciso Rodriguez kreációit.

A Mesternek a divatszakmán belüli megbecsülését jól mutatja, hogy amikor a sokszorosan kitüntetett tervező anyagi válságba került, modelljei segítő kezet nyújtva, a cég fellendülését azzal segítették, hogy ingyen mutatták be kollekcióit.
Az első Narciso Rodriguez parfüm a Shiseido-val karöltve, 2003-ban jelent meg. A hölgyeknek komponált
For Her egy fás- virágos illat hangsúlyosan pézsmás jegyekkel. A túlfűtött kompozíció nagy szakmai sikert aratott, melyet mi sem bizonyít jobban, minthogy az illat megkapta a FiFi Award Fragrance Of The Year 2004 illetve a FiFi Award Fragrance Of The Year Női 2007 díjakat. 2007-ben megjelent az illat férfipárja, a szintén sikeresnek bizonyuló For Him kompozíció is, melyet később több sikeres illat követett.

loader
Facebook Instagram