Prada Paradoxe Virtual Flower (utántöltő) eau de parfum - hölgyeknek Újdonság

(1 értékelés)

Kedvencek közé

Prada Paradoxe Virtual Flower (utántöltő)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Újdonság

Kedvencek közé


(1 értékelés)

100 ml (utántöltő)
eau de parfum
+ Ajándék
39 870 Ft 398 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Prada - Paradoxe Virtual Flower (utántöltő)

Megjelenés éve: 2024 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: bergamott, jázmin, narancsvirágvíz, mósusz, ambrette
Megjelenés éve: 2024
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos
Összetétel: bergamott, jázmin, narancsvirágvíz, mósusz, ambrette

Prada márkáról

A Prada divatcég története 1913-ban indult, az olasz Prada testvéreknek egy kis, milánói bőráru üzletében. Táskáival, bőröndjeivel a Prada hamar kedvelt márkanévvé vált Milánó elit köreiben. A cég alapítója, Mario Prada imádott a hölgyek számára alkotni, de olyannyira nem hitt az üzleti érzékükben, hogy minden nőt kitiltott a műhelyéből. A sors iróniája, hogy a Prada virágkora az alapító dédunokájához, egy hölgyhöz, Miuccia Pradahoz kötődik, aki közel 20 évig irányította a divatházat.

Az üzletasszonynak és férjének, Patrizio Bertellinek köszönheti a Prada divatcég szédületes felemelkedését. A Prada új anyagokkal és merész design váltással forradalmasította a táskák és bőröndök divatját. A magas áraknak és a reklámok hiányának köszönhetően nehezen indult be az üzlet, de a befektetett munka és a szemléletváltás meghozta gyümölcsét, és a 80-as években már sorra nyíltak világszerte a nívós Prada üzletek.

Az első női ruhakollekciót 1989-ben adta ki a divatház. A kreációkat modern stílusjegyekkel ötvözött tradicionális színek és formák, valamint végtelen elegancia jellemezték, mely stílusjegyek napjainkig a divatház sajátjai. A világ egyik legmeghatározóbb luxusdivat márkája a 90-es évek második felére gazdagította portfolióját férfi ruházati termékekkel és kiegészítőkkel, valamint parfümökkel is. A Prada illatkreációi jellemzően markáns és elegáns illatok, melyek egyedi, tradicionális designjukkal és jellegzetes szórófejükkel, napjainkig világszerte keresettek a vásárlók körében.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram