Férfi S.T. Dupont parfüm

S.T. Dupont, avagy az utazótáskáktól az illatkreációkig

A 19. század végén kezdődő utazási hullámot meglovagolva fejlődött és teljesedett ki leginkább a ST Dupont, a francia luxuscikkeket gyártó cég, amelyet 1872-ben Simon Tissot-Dupont alapított.

A luxusbőröndöket és utazási kiegészítőket forgalmazó cégek aranykora volt ez, hiszen a módos utazóközönség sokszor hónapokat töltött el távol otthonától, így kiemelkedően fontos volt személyes tárgyaik és ruháik megfelelő tárolása, védelme.

A minőség és az innováció mindig is fontos szempont volt a vállalkozásban és a II. világháború sem törte meg a jól menő vállalkozás sikerét. A mindenkori elit számára készített termékek legendásak voltak még a legfelsőbb körökben is.

Az 1990-es évek végétől az illatok is fontos kiegészítői voltak a divatcégnek és így van ez napjainkban is. Az első férfiillat, a ST Dupont pour Homme Gerard Anthony alkotása. Az indításban a fűszeres jegyek és a citrom dominálnak. A szívjegy az írisz, a levendula, a szegfű, a jázmin és a fahéj fúzióját hozza. A lezárásban fás jegyek a tömjén, a pézsma, a kókusz, a pacsuli és a borostyán érzéki, melegséget adó elegyét adja ki.

Még ugyanebben az évben, 1998-ban piacra kerül a sikeres illat virágos, női párja a ST Dupont pour Femme, melyet Bertrand Duchaufour álmodott meg. Érdemes megemlíteni a 2012-es kiadású 58 Avenue Montaigne pour Femme virágos, gyümölcsös női illatot is, mely Nathalie Feisthauer alkotása. A ragyogó és tiszta illat Párizs eleganciáját ontja magából és szintén igen keresettnek bizonyult a vásárlók körében.

A ST Dupont cég napjainkra közel 60 izgalmas illatot jegyez, melyek követik a trendeket, mindenkor szem elött tartva a luxusmárkára jellemző kiemelkedő minőséget.

loader
Facebook Instagram