Coach Poppy Flower eau de parfum - hölgyeknek

(0 értékelés)

Kedvencek közé

Coach Poppy Flower

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

Kedvencek közé


(0 értékelés)

100 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Coach - Poppy Flower

Megjelenés éve: 2011 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: citrusfélék, licsi, borostyán, feketeribizli, bazsarózsa, vízililiom, jázmin, rózsa, málna, sárgabarack, mósusz, szantál, ámbra
Megjelenés éve: 2011
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: citrusfélék, licsi, borostyán, feketeribizli, bazsarózsa, vízililiom, jázmin, rózsa, málna, sárgabarack, mósusz, szantál, ámbra

Coach márkáról

Coach, avagy New York lüktető energiái palackba zárva

Az ízig-vérig amerikai Coach, a kezdetektől, egészen pontosan 1941-től bőrtermékek gyártásával foglalkozik. A világhírű vállalat fő profilja napjainkban is ez. A manhattani, akkoriban Gail Manufacturing Company néven ismert, több bőrművesből álló vállalkozás akkor kezdett szárnyalni, amikor a kiváló üzleti érzékkel és anyagismerettel rendelkező Miles és Lillian Cahn csatlakozott a céghez.

Az 1960-as évekre, a megfizethető áron kínált, szép, marhabőrből készült designer táskáival, valamint a tehetséges tervező Bonnie Cashin bevonásával, a vállalat az Egyesült Államok egyik legnépszerűbb kézitáska tervezőjévé és eladójává vált. Az 1980-as évek közepén az akkor már Coach márkanéven működő cég, a Sara Lee Corporation irányítása alatt tovább terjeszkedett, ekkor már New York-on kívül is.

A napjainkra több száz üzlettel rendelkező Coach 2007-ben a szépségiparban is letette a névjegyét, amikor piacra került a Coach, az első női illat, mely a kalandvágy és az új impulzusok iránti kíváncsiság érzéséből merített ihletet.

2016-ban újra megalkotásra került a Coach, a virágos illat, mely Juliette Karagueuzoglou és Anne Flipo alkotása merőben más aspektusból közelíti meg az eredeti üzenetet. Az új változatban kézzelfoghatóan nagyobb hangsúlyt kapott a természetesség és az eredetiség.  

A fiatal, különleges szépségű,Chloë Grace Moretz színésznőre esett a választás a reklámkampányban, aki fiatalos energiáival, modernségével és önazonosságával hitelesen ad arcot a lüktető nagyváros New York sajátos hangulatának és az eredeti üzenetnek is. A trendi illat indításban a málnalevél, a körte és a rózsaszín bors zamatos és friss jegyei, míg a szívjegyben a török​​rózsa, a gardénia és a ciklámen virágos jegyei dominálnak. A lezárásban a velúr, a pézsma, a kasmír és a szantálfa vonzó akkordjai érvényesüknek.

Napjainkra a modern, fiatalos és lendületes kollekciókat bemutató divatcég közel 40 különböző hangulatú illatot jegyez, melyek egy része női és férfi változatban is elérhető.

 

 

Mai garantált ajándékunk

  L'Occitane garantált ajándékot adunk,
  minden vásárlás mellé!

loader
Facebook Instagram