Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Megjelenés éve: | 1996 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | aromás-friss | Összetétel: | szantál, ózón, mandarin, cédrus, bors, bergamot |
Megjelenés éve: | 1996 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | aromás-friss |
Összetétel: | szantál, ózón, mandarin, cédrus, bors, bergamot |
A parfümgyártás hazája kétségtelenül Franciaország. Az 1979-ben alapított francia Chevignon divatház méltó képviselője hazájának, a divatcég folyton megújuló divatkollekciói mellett illatkompozícióival is évtizedek óta jelen van a piacon.
A Chevignon-Best of Chevignon férfi illat klasszikus illat, 1996 óta jelen van a parfümök polcain. Egyszerű és nagyszerű, leginkább ez jellemzi a terméket. A hűs, friss, citrusos illat időtálló alkotás, számos generációt magával ragadott az idők során, népszerűsége megjelenése óta töretlen. Az aromás-friss illat mindennapi használatra is kiváló választás. A mandarin, a keserűnarancs a frisseségét, a bergamot, a fehérbors a fűszerességét adja meg a kompozíciónak. A szantálfa és a cédrus különleges lágysága adja ki a letisztult illatklasszikus egészét, mely minden korosztálynak kiváló választás lehet.
Az aromás- friss illatkompozíció letisztult, időtálló csomagolást kapott. A fehér és a kék színvilág a króm kupakkal kiegészítve szinte kezünkbe adja a klasszikus férfiillat friss citrusosságát.
Illatcsalád: aromás-friss
Típus: eau de toilette
Összetétel: cédrus, szantál, ózon, mandarin, fehérbors, bergamot
Franciaország kétségkívül a divat hazája A sikket és a könnyedséget védjegyként magán viselő ország zászlóvivő nem csupán a divat, a parfümgyártás területén is. Hagyományokra épülő technológiák, minőség és a kreativitás jellemzi az iparágat.
Az Chevignon divatcég tökéletes példázata a fent említett franciás eleganciára épülő sikertörténetnek. 1979-ben Chevignon Francia divatvállalat néven alapított cég Charles Chevignon és Guy Azoulay együttműködéséből született. Kezdetben leginkább férfiaknak kínáltak egyedi tervezésű bőrkabátokat és motorkerékpár-kabátokat. A gyorsan, igen felkapottá váló termékeknek köszönhetően, a francia márkanév nagy hírnévre tett szert. 1994-ben a céget felvásárolta a Naf Naf vállalat, majd 2005-ben a teljes cégcsoport a Vivarte vezetése alá került. A cég életében ez fordulópontot jelentett, ettől kezdve már a hölgyek számára is kínálták széles palettán a kreációkat. A két fő vonalat a kényelmes és könnyed Legend, valamint a kortárs városi elegancia jegyeit magán hordozó Unlimited biztosítja.
A Chevignon cég első parfümjét a Best of Chevignon-t 1995-ben dobta piacra, a ruházati vonal hangulatához életérzéséhez szépen illeszkedő citrusos-aromás férfiillat hamar népszerűvé vált, melyet később számos, népszerű illat követett. A legkiválóbb szakemberek közreműködésével, tradicionális eljárással készült Chevignon parfümök napjainkig igen népszerű termékei a parfümiparnak.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)