Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Niche
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2010 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-fás-pézsma | Összetétel: | grapefruit, citrom, bergamott, mandarin, muskátli, ylang, szerecsendió, répamag, szegfűszeg, vetiver, mósusz, cédrus |
Megjelenés éve: | 2010 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-fás-pézsma |
Összetétel: | grapefruit, citrom, bergamott, mandarin, muskátli, ylang, szerecsendió, répamag, szegfűszeg, vetiver, mósusz, cédrus |
2005 óta a Manzanita Capital, a londoni székhelyű magántőke-alap tulajdonában lévő francia Diptyque parfümház létrejötte három elhívatott, az utazásokat szenvedélyként megélő művész nevéhez fűződik.
A három fiatalhoz a Diptyque megalapítása elött is közel állt a képzőművészet, az alkotás szenvedélye, Yves Coueslant díszlettervezőként, Desmond Knox-Leet festőművészként, Christiane Gautrot pedig textiltervezőként tevékenykedett.
A Diptyque szalon, immár a három művész társulásával 1961-ben a párizsi Boulevard St. Germain-en nyílt meg.
A csinos üzlet termékkínálatban elsősorban esztétikus lakberendezési tárgyak szerepeltek, de megrendelésre nyomdai anyagokat is kínáltak a vásárlóknak. A későbbiekben illatos gyertyák gazdagították a kínálatot, amelyek széles választékban jelenleg is megtalálhatóak a cég repertoárjában.
Az első Diptyque illat 1968-ban került az üzletekbe, Diptyque L'Eau Eau de Toilette egy fűszeres, borostyán jegyekkel tűzdelt illat, mely nőknek és férfiaknak is kiváló választást jelent. A sikeres illatban a muskátli és a rózsa, a fahéj és a szegfűszeg fűszeres elegye kiegészülve a szantálfa lágyságával, szép kompozícióban bontakozik ki.
Napjainkra neves parfümőrök közreműködésével a Diptyque cég 80 különböző izgalmas és keresett illatot jegyez, melyeket egytől egyig esztétikus, letisztult csomagolás rejt.
LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!