Giorgio Armani Acqua di Gio Profondo Parfum parfum - uraknak Újdonság

(5 értékelés)

Kedvencek közé

Giorgio Armani Acqua di Gio Profondo Parfum

parfum uraknak

A PARFUM rendelkezik a legmagasabb illóolaj koncentrációval, melynek aránya 15-30%. Előnye, hogy nagyon kevés mennyiség is elég a használatakor, és akár 24 órán át is érezhető. Ez a legerősebb, de egyben a legdrágább illatszer is a piacon.

Újdonság

Kedvencek közé


(5 értékelés)

AKCIÓ
100 ml
parfum AKCIÓ
48 470 Ft | 13% megtakarítás
41 970 Ft
419 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Giorgio Armani - Acqua di Gio Profondo Parfum

Megjelenés éve: 2024 Típus: parfum
Illatcsalád: aromás-aqua Összetétel: tengervíz, zöld mandarin, mimóza, pacsuli, labdanum
Megjelenés éve: 2024
Típus: parfum
Illatcsalád: aromás-aqua
Összetétel: tengervíz, zöld mandarin, mimóza, pacsuli, labdanum

Giorgio Armani márkáról

A stílus minden apró részletét ösztönösen érző, nagyformátumú Giorgio Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenzában. Munkásságának hatása a divatvilágára felbecsülhetetlen jelentőségű, kollekcióit az olasz divatházakra jellemző könnyed, kifinomult, testre szabott stílus és elegancia jellemzi.

Karrierje kezdetén Milánóban, az akkori piacvezető olasz La Rinascente áruházban kirakatrendezőként kezdett dolgozni, ahol tehetségének köszönhetően gyorsan haladt felfelé a ranglétrán. A becsvágyó és tehetséges Goiorgio Armani képezte magát, szakmai kapcsolatokat épített. Szakmai fejlődésének meghatározó állomása volt, amikor1964-ben Cerrutihoz szegődött, mint divattervező. A saját nevével fémjelzett Armani divatházat, mely napjainkig a világdivat meghatározó képviselője, 1975-ben alapította a saját bevallása szerint is munkamániás, magánéletében kissé szégyenlős divatikon.

Híres jelmondata, miszerint: "A stílus fontosabb, mint a divat" jellemzi leginkább az Armani divatházat. Fantasztikus minőség, stílus és időtállóság, mely körülveszi a divatház által kiadott ruházati termékeket, kiegészítőket, valamint a csodálatosan megkomponált illatkreációkat is. A legnevesebb parfümőrök közreműködésével csodálatos illatklasszikusok születtek a divatház égisze alatt az évtizedek során. Az 1982-ben elsőként megjelenő, sportosan elegáns, klasszikus virágillattal bíró Armani sikerét a későbbiekben számos illatklasszikus követte, melyek azóta is nők és férfiak millióinak kínálnak csodaszép illatkreációkat világszerte.

loader
Facebook Instagram