Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemÖsszetétel: | aloe vera, indiai ginzeng, indiai kinofa, |
---|
Megjelenés éve: | |
---|---|
Összetétel: | aloe vera, indiai ginzeng, indiai kinofa, |
Tápláló bőrápoló krém.
Általános bőrápoló krém mindennapos használatra. Minden bőrtípusra.
Könnyű, nem zsíros, napi használatra való általános bőrápoló krém, ami arckrémként, testápolóként, kézkrémként is használható. Egész napra való hidratálást és védelmet nyújt a bőrnek.
Használata: a megtisztított arcra és testre gyengéden masszírozd be a krémet! Általános bőrápoló krém, mely az egész testen használható.
Fő összetevők:
Aloe vera (Aloe barbadensis): elsősorban intenzív hidratáló, de még számos egyéb jótékony hatásáról is ismert. Tápanyagokban gazdag, puhítja és táplálja a bőrt.
Indiai ginzeng (Withania somnifera): védi a bőrt a környezeti hatásokkal szemben.
Indiai kinofa (Pterocarpus marsupium): védi a bőr állapotát.
Az "Ajurvéda" szó a szanszkrit "ayur" szóból származik, amely "életet" és a "veda" szóból, amely "tudást" jelent. Az ajurvéda jelentése "az élet tudománya", és egy Indiában, Srí Lankán és Nepálban alkalmazott orvosi rendszer. Az egész életen át tartó egészséges életmóddal foglalkozik részletesen.
A Himalaya 1930 óta ötvözi az ajurvédikus szakértelmet a modern orvosi kutatási módszertannal, hogy az ajurvéda tudományát tudományosan igazolt gyógynövénytermékek kifejlesztése érdekében kiterjessze.
Küldetése, hogy a gyógynövényes wellness minden otthon részévé váljon. Testápolási és szájápolási termékei a legmagasabb minőségben készülnek az egészségtudatos fogyasztók számára. Céljai között szerepel a hagyományos gyógynövénygyógyászat korszerűsítése modern tudományos kutatásokkal alátámasztva. Biztonságos és hatékony termékeket kínálnak mindenkinek, akik szeretnének egészségesen élni.
A Himalaya számára is fontos a fenntarthatóság. A bolygó védelme, a következő generációk jövőjének biztosítása. A Himalaya gondoskodik arról, hogy a gyógynövények gyűjtése fenntartható módon történjen. A gazdákat képzésekben részesítik, hogy a fenntartható gyűjtés és helyi megőrzés biztosítása számukra is fontos legyen.
A Himalaya sok időt és energiát fektet a termékfejlesztésbe. Egy termék kifejlesztése átlagosan 7-10 évig tart. Egyetlen befektetés sem túl nagy, amikor biztonságos és hatékony termékek tudományos fejlesztéséről van szó. Ami pedig bevált, azon a Himalaya ritkán változtat: bizonyos termékei és receptjei már több, mint 10 éve változatlanul hatékony formulával gondoskodnak a felhasználók ápolásáról.
LIMITÁLT KIADÁSÚ KÖNYVRITKASÁG!