
Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 270 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!
Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!
Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!
Nem teszter, original termék doboz nélkül. Egyes termékeinket
doboz nélkül forgalmazzuk, mert megsérült, gyűrődött szállításnál.
A termék belül sértetlen, kizárólag esztétikailag okok miatt értékesítjük kedvezőbb áron.
A termékekre így is él, a 30 napos csere- és visszavásárlási garanciánk!
Megjelenés éve: | 2001 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös | Összetétel: | harangvirág, citrom, cédrus, bambusz, jázmin, rózsa, ámbra |
Megjelenés éve: | 2001 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | virágos-gyümölcsös |
Összetétel: | harangvirág, citrom, cédrus, bambusz, jázmin, rózsa, ámbra |
Az 1985-ben alapított olasz divatház alapítóinak vezetéknevével fémjelzett Dolce & Gabbana márkanév fényesen cseng a divat világában, de illatkompozíciókkal is maradandót alkottak.
A Dolce & Gabbana Light blue eau de toillette női illat számos nemzetközi díjat tudhat magáénak, töretlen a népszerűsége a hölgyek körében. Gyümölcsös-virágos illatával könnyed frissességgel ruházza fel viselőjét, így a mindennapokra is megfelelő választás, leginkább a nyári napokra. A szicíliai tenger kéksége és a nyári napok könnyedsége vegyül a finom nőiességgel. Egy üdítő friss szellő a forróságban, leginkább így jellemezhetnénk ezt az üdítő kompozíciót, melynek egyik fő és meghatározó összetevője a cédrus, melyet az alma illetve a citromfa friss illata, valamint a gyöngyvirág finom virágossága egészít ki. Fellelhető benne a fehérrózsa lágy finomsága és a bambusz kissé karakteresebb frissessége is. Az illatkompozíció érzékiségét a pézsma és az ámbra akkordjai adják.
A letisztult csomagolás a kezünkbe adja ezt a napsugaras életérzést. Az áttetsző üveg és a króm csillogása, valamint a világoskék és a sárga színvilág a szicíliai tengert és a napsugár színeit hozzák el nekünk.
Illatcsalád: gyümölcsös-virágos
Típus: eau de toilette
Összetétel: zöldalma, cédrus, kék harang, citromfa, borostyán, jázmin, pézsma, rózsa, bambusz
A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.
A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.
A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.
A cég illatai a saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek.
Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)