Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét, hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!
Megjelenés éve: | 2016 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | ámbrás-fűszeres | Összetétel: | kardamom, daiquiri koktél, feketebors, citrom, írisz, zsálya, vanília, bőr, borostyán |
Megjelenés éve: | 2016 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | ámbrás-fűszeres |
Összetétel: | kardamom, daiquiri koktél, feketebors, citrom, írisz, zsálya, vanília, bőr, borostyán |
Nem csupán a spanyol, a világdivat egészére is nagy hatással bírt Jesus del Pozo munkássága. A művészetekért rajongó, az eredetileg belsőépítészetet és bútortervezést tanuló designer első üzletét 1974-ben, Madridban nyitotta meg. A Franco – diktatúrát követően az újhullámos formák és fazonok bátor használatával megalkotott ruházati kreációk hamar elnyerték a szakmai elismerést. A Del Pozo Almirante Street-i butikja a kulturális elit madridi központjává vált. A Del pozo divatház visszatérő résztvevője lett a meghatározó divateseményeknek, a posztimpresszionista jegyeket bátran alkalmazó tervező legtöbbször színes, vidám kreációinak köszönhetően.
A 1990-es években a neves művész alkotói munkássága mennyasszonyi ruhák tervezésével és ezzel egy időben illatkreációk alkotásával teljesedett ki. A divatház 1992-ben bemutatta első parfümjét, a Duende for women-t. Az 1997-ben kiadott Halloween elsöprő nemzetközi sikerét követően a parfümök a Del Pozo márka kínálatának meghatározó tagjai lettek.
"Szeretem a nőket, és szeretem a pozitívumot hirdetni. Nem akarok egyformaságot.” vallotta a művész. Ezt igazolja, hogy a legnevesebb parfümőrök közreműködésével mostanra több mint 30 különböző, vibráló illatkreáció látott napvilágot a Del Poso márkanév alatt.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)