Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/31 870 Ft
MegnézemJimmy Choo cipőtervező, és Tamara Mellon, a Vogue szerkesztője 1996-ban szakmailag igen magasra tette a lécet, amikor megalapította a brit Jimmy Choo divatházat. A divatcég elsősorban luxus cipők és táskák tervezésével valamint forgalmazásával foglalkozik, de különleges illatkompozíciókat is jegyez, melyek igen elismertek a kritikus szakmai körökben is. A tehetséges Jimmy Choo már 11 évesen letette névjegyét a divatszakmában, amikor megalkotta az első általa tervezett lábbelit. A tehetséges tervező 1986-ban már saját műhelyre tett szert Londonban. A divatszakma hamar felfigyelt tehetségére és 1988-ban a Vogue magazin egy 8 oldalas cikket jelentetett meg munkásságáról, hatalmas népszerűséget biztosítva a fiatal designer számára.
Az alapítók szakmai felkészültségének és a kemény munkának köszönhetően 2011-ben megszületett a márka első saját illatkompozíciója is. A Jimmy Choo névre keresztelt női illatot a sikeres parfümőr Olivier Polge alkotta meg. Az érzéki és nőies illat nagy sikert aratott. Az idők során a kollekció bővült és egyre egzotikusabb illatok születtek. A Jimmy Choo parfümszériák egyszerre tükrözik az erotikát és a bájt, mindemellett magabiztossággal ruházzák fel viselőjüket. A gyümölcsös, fás és olykor virágos Jimmy Choo illatkompozíciók kifinomult eleganciát csempésznek a mindennapokba. Az innovatív divatház illatai kiváló választást jelentenek a modern és magabiztos hölgyeknek valamint a lendületes, elszánt és kellően motivált uraknak.