Playboy Pink (American) eau de parfum - hölgyeknek

(15 értékelés)
7

Kedvencek közé

Playboy Pink (American)

eau de parfum hölgyeknek

Az EDP (Eau de parfum), a PARFUM-höz képest ugyan kevesebb, de még mindig viszonylag magas 8-15%-os illatanyag tartalmával. Különösen estére, alkalmakra ajánlható. Tartóssága 10-12 óra.

7

Kedvencek közé


(15 értékelés)

50 ml
eau de parfum

Parfüm jellemzői - Playboy - Pink (American)

Megjelenés éve: 2005 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos Összetétel: narancs, mandarin, jázmin, tubarózsa
Megjelenés éve: 2005
Típus: eau de parfum
Illatcsalád: ámbrás-virágos
Összetétel: narancs, mandarin, jázmin, tubarózsa

Playboy márkáról

Playboy, a komplex életérzés 1953 óta

Kétségtelenül a világ egyik legismertebb márkája a csokornyakkendős nyúl logóval fémjelzett Playboy. Az első, 1953-ban, a csodás Marilyn Monroe képével illusztrált magazin kiadása óta a márka ismertsége cseppet sem csökkent. Az eredetileg férfiaknak szánt igényes, erotikus férfimagazinból egy komplett életérzést magába foglaló kiadvány és komoly ehhez kapcsolódó üzletág lett.

A mindenki által ismert nyúl logó a vidámságra, a játékosságra és nem utolsó sorban, cseppet sem visszafogott módon a szexualitásra utal. Hugh Heffner birodalma egyre nőtt, a termékpaletta pedig kiszélesedett. A Playboy életérzés ezzel párhuzamosan meghódította a világot, a cég által forgalmazott ruházati és egyéb más kiegészítők pedig egyre kelendőbbé váltak.

Az első férfiaknak szánt illat 2008-ban került az üzletek polcaira és 2010-től már a hölgyeknek is készített parfümöket a tabudöntögető vállalkozás. A kiváló ár képzésnek és a marketingmunkának, valamint a COTY céggel való gyümölcsöző együttműködésnek köszönhetően az izgalmas, és csábító kompozíciók hamar teret nyertek maguknak a piacon.

Bár az internet széleskörű elterjedésének köszönhetően a magazin eladási száma visszaesett, a Playboy birodalom más termékcsoportjai, így például a kiegészítők, azon belül az illatkompozíciók eladási száma továbbra is nyereséget hoz a vállalatnak.

Az első Playboy illat megjelenése óta közel 50 férfi és női kompozíció került kiadásra, melyeket a cégre jellemző nyuszis logó díszít. A kínálat változatos, gyorsan reagál az új trendekre, melyhez kiváló segítséget nyújt tehetséges saját és egy –egy új illat kifejlesztésére felkért parfümőrök sora.

Mai garantált ajándékunk

  L'Occitane garantált ajándékot adunk,
  minden vásárlás mellé!

loader
Facebook Instagram