Replay Signature Reverse eau de toilette - hölgyeknek

(1 értékelés)

Kedvencek közé

Replay Signature Reverse

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kedvencek közé


(1 értékelés)

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

11 970 Ft 119 Ft / ml

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét. hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Replay - Signature Reverse

Megjelenés éve: 2019 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: alma, eper, grapefruit, jázmin, bazsarózsa, mósusz, fás jegyek
Megjelenés éve: 2019
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: alma, eper, grapefruit, jázmin, bazsarózsa, mósusz, fás jegyek

Replay márkáról

A mintegy 50 országban jelenlévő olasz divatmárkát, a Replay-t, 1978-ban alapította Claudio Buziol. A leginkább farmereket gyártó divatcég a régi jól bevált vonalak újra gondolását, „újra játszását” tűzte ki céljául. A cég által használt egyedi, erős, duplagyűrűs farmervászon, mellyel egy Japán útján találkozott a cégalapító, hozzájárult a márka sikeréhez és az említett vászonanyag hamarosan a Replay védjegyévé vált. Az első üzletet 1981-ben Milánóban nyitották meg. A folyamatosan növekvő és sikeres cég 2007-ben licencszerződést kötött a Christian Bernard vállalattal, mely együttműködés nyomán órákkal és divatékszerekkel, az Arcte céggel karöltve pedig fehérneműkkel és strandruházattal bővítették a kínálatot.

A Replay divatmárka a későbbiekben új területre lépett, együttműködve a neves Procter & Gamble kozmetikai vállalattal, illatkreációkkal rukkolt elő. A Replay női és férfi ruházati termékei, illatai a szabadságot, az életigenlést és a fiatalos energiákat hozzák közel. A trendi megjelenés nagyszerű kiegészítői a mindennapos és alkalmi viseletként is tökéletes választást jelentő illatkompozíciók. Közel 40 a piacra került Replay illatok száma, mely illatok olyan neves parfümőrök, mint Maurizio Cerizza és Luca Maffei által lettek megalkotva.

A tehetséges és népszerű labdarugó Neymar Jr. valamint számos világhírű topmodell, köztük Emily Ratajowsky és  Irina Shayk is rendszeres szereplői a profi módon kivitelezett, nagyszabású Replay kampányoknak.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram