Gisada

A 2103-ban alapított Gisada Switzerland parfümmárka Svájcban kezdte el működését. Az alapítók víziója az volt, hogy olyan niche parfümök kerüljenek a parfümpiacra, melyek a világhírű svájci precizitást ötvözik a mai, modern illattrendekkel.

A viszonylag fiatal parfümcég termékei napjainkra közel száz országban vannak jelen. A kiváló minőség mellett kétségkívül a jó üzletpolitika és értékesítési stratégia is hozzájárul a nagyívű üzleti fejlődéshez. A gyors nemzetközi ismertséget elősegítette az a kiváló stratégiai lépés is, hogy a Gisada cég termékei jelen vannak számos repülőtéren és neves üzletházakban.

A Gisada illatokra alapvetően a letisztultság jellemző.A klasszikus, elegáns fás jegyek mellett gyakran jelennek meg a friss gyümölcsös akkordok, de a bőrjegyek és az édes vanília is jellemző illatalap. Az összetett kompozíciók sikerének kulcsa, hogy amellett, hogy elegánsak és kiváló összetevőkkel bírnak, trendkövetőek is, ami manapság elengedhetetlen a sikerhez parfümpiacon.  

Érdekesség, hogy a Gisada Switzerland más parfümcégekkel ellentétben legalább annyi, ha nem több férfi illatot jegyez, mint női illatkompozíciót. Az első igazi siker a Gisada Uomo volt, mely 2013-ban került az üzletek polcaira. A virágos‑fás, borostyán jegyekkel tűzdelt kompozíció kiegyensúlyozottsága okán nagy célcsoportot tudott lefedni és a kiváló alkotás napjainkig a cég egyik húzóillatának számít.

A Gisada Switzerland legsikeresebb illata Gisada Ambassador Men 2021-ben került az üzletekbe. A különleges férfiillatban a fás jegyekkel édeskés és citrusos jegyek keverednek. A különleges összetételű kompozíció olyan sikeres alkotásoknak lett méltó versenytársa, mint a Dior Sauvage vagy akár az Aventus.

Az illat energikus nyitányában a bergamott és citrom jegyei vannak jelen. A szívjegyben azonban már pezsgő fűszeres jegyekkel és a tisztaság érzését kínáló levendulával találkozhatunk. A lezárásban klasszikus, férfias és elegáns fás és pézsmás tónusok tűnnek fel.  Az áttörően sikeres illat ütős népszerűsítőkampánya sem mindennapi, és mindenképp említést érdemel. Az Ambassador reklámarcaként ugyanis egy korábban elítélt bűnözőt alkalmaztak az alkotók, aki később részben a Gisada felkérésének köszönhetően sikeres divatmodellé vált.  Jeremy Meeks példája is jól mutatja, hogy a neves svájci divatcég az elegancián és a modern összetevőkön túl elsősorban a karizmatikus férfiasságra alapoz.

A minőség sosem megy ki a divatból, tartja a mondás. A Gisada illatok a precizitást, az eleganciát és a klasszikus jegyeket ötvözik a mai trendekkel, csodás, harmonikus és nem utolsósorban piacképes illatkompozíciókat alkotva.

loader
Facebook Instagram