Cacharel Pour L' Homme eau de toilette - uraknak Kifutó

(36 értékelés)
16

Kedvencek közé

Cacharel Pour L' Homme

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

16

Kedvencek közé


(36 értékelés)

100 ml
eau de toilette
26 870 Ft 268 Ft / ml

100 ml teszter
eau de toilette

mi az a teszter?

23 870 Ft 238 Ft / ml

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!

Felhívjuk figyelmét, hogy a  tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek  az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér doboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is,  teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk! 

Visszatérő vásárlóink szívesen választják, mert elégedett!


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Cacharel - Pour L' Homme

Megjelenés éve: 1981 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres Összetétel: levendula, zsálya, jázmin, szegfű, fenyő, ámbra, moha, musk
Megjelenés éve: 1981
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: fás-fűszeres
Összetétel: levendula, zsálya, jázmin, szegfű, fenyő, ámbra, moha, musk

Cacharel márkáról

A világ minden táján jól csengő Cacharel divatmárkát 1962-ben Franciaországban alapította Jean Bousquet divattervező. A széphangzású „cacharel” szó magyarul böjti récét jelent, mely madár Camargue-ban őshonos.

Az egyedi tervezésű, nőies, ám a mindennapi viseletben is kényelmesen hordható ruházati termékek új, előremutató irányt kínáltak a divatban. Az izgalmas, színpompás és praktikus Cacharel kollekciók először a hölgyek, később a férfiak számára is elérhetővé váltak.

Először Franciaországban, később a világ minden táján a francia divatra jellemző sikk és elegancia jegyeit magán viselő Cacharel név egyre népszerűbbé vált. 1975-ben a neves L’Oreal céggel együttműködésben a törekvő divatház megalkotta első, azóta ikonikussá vált virágos illatát az Anaïs Anaïs-t. Az érzéki, sikkes illat nagy sikert aratott. Az örök nőiesség és az életöröm fúziója ugyanúgy minden később kiadott Cacharel illat is. A női életszakaszokat lefedő, szépen megkomponált illatok láttak napvilágot a későbbiekben is. Az érzéki és egzotikus Lou-Lou, vagy akár az igen népszerű parfümőr, Jean Guichard által megkomponált, 1994-ben kiadott, nőies Eden szintén nagy eladási rekordokat döntöttek meg.  A Cacharel divatház nőies és stílusos kiegészítői, ruházati és illatkreációi a mai napig igen népszerűek a hölgyek körében.

loader
Facebook Instagram