Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012 eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012 eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012 eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012 eau de parfum parfüm hölgyeknek
Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012 eau de parfum parfüm hölgyeknek
3

Kedvencek közé

25 ml
eau de parfum
16 170 Ft

50 ml
eau de parfum
19 270 Ft

100 ml
eau de parfum
24 270 Ft

100 ml teszter
eau de parfum

mi az a teszter?

21 170 Ft

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!


Parfüm jellemzői - Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de parfum
Illatcsalád: virágos Összetétel: málna, mandarin, n.virág, jázmin, vanília, pillecukor, szant

Pour Femme 2012 leírása


A tervező páros Dolce & Gabbana az első parfümjét a Dolce & Gabbana Pour Femme női illatot 1992-ben hozta forgalomba, majd ezt követően, 1994-ben a férfi megfelelőjét a Dolce & Gabbana Pour Homme illatot. A női illat gazdag virágos aroma, a férfi pedig aromás – fougere.  2012-ben, a tervezők úgy gondolták, hogy "vissza a gyökerekhez", és újraalkották a két illatot.

"Ez valójában nem is igazán újra kiadás, hanem egy finomhangolás," mondta Gabbana, a WWD magazinnak. "Egy kicsit megváltoztattuk a palackot ... történt  egy evolúciós fejlődés [a márkában], mivel a kilencvenes években Domenico és én még sokkal fiatalabbak voltak, majd mostanra már sokat értünk."

Az új Dolce & Gabbana Pour Femme fejjegyei a neroli, a málna és a mandarin, a szívjegyben megtalálható a jázmin és a narancsvirág, az alapjegy pedig pillecukrot, vaníliát, szantálfát és napraforgót tartalmaz.

A reklámkampányt Mario Testino fotózta Szicíliában. A reklám arcai a híres modell Laetitia Casta és Noah Mills.

Női Dolce & Gabbana parfüm

A Dolce & Gabanna egy olasz luxus divatház, amelyet 1985-ben alapította Domenico Dolce és Stefano Gabbana Legnanoban. Ruháikkal azonnal nagy hatást gyakoroltak a divatvilágra, főleg ikonikussá vált ragyogó és szexi fűzőruháikkal. Provokatív reklámjaikkal a divatház gyorsan elnyerte a hírnevet és olyan hírességek váltak hűséges megrendelőikké, mint például Madonna, aki megbízta a divatházat, hogy még a színpadi előadásira is készítsen fellépőruhákat.

A Dolce & Gabbana ruházati cikkeit két márkanév alatt kínálja: a Dolce & Gabbana (hivatalosan szóköz nélkül írva), amely luxusruhákra, szemüvegekre, kiegészítőkre és parfümökre koncentrál; valamint a D&G, amely egy hétköznapibb, kortárs irányzatot képvisel a ruházati cikkek, órák és illatok területén. Mindkét vonal sok termékénél felismerhető "D&G" logó található.
Dolce & Gabbana első parfümjét, amelyet egyszerűen Dolce & Gabbana for Women-nek neveztek, 1992-ben, a férfi illatot pedig 1994-ben adta ki a divatház. Még ebben az évben útjára indították a Light Blue illatot, amely a legnépszerűbbnek bizonyult  a férfiak és a nők körében is és eladási rekordokat döntött.

A Dolce & Gabbana 2009-ben indította el az Anthology névre keresztelt illat-sorozatot, amelyet a tarot kártyák ihlettek és a divatvilág néhány közismert arcával reklámozott.

A cég illatai a  saját értéküket ismerő, pozitív energiát sugárzó, magabiztos nők és férfiak körében a legnépszerűbbek. 

Néhány "orr" , akiknek jelentős része van a sikeres illatművek megálmodásában: Daphne Bugey, Nathalie Lorson, Jean-Pierre Mary, Martine Pallix, Max Gavarry, Jean-Michel Duriez, Aurelien Guichard, Jean-Marc, Chaillan, Laurent Le Guernec, Violaine Collas, Christophe Raynaud, Olivier Cresp, Alberto Morillas, Christine Nagel, Michel Girard, Olivier Polge, Givaudan, Jean-Jean-Christophe Herault, Frank Voelkl, Rodrigo Flores-Roux és Mathilde Bija.

Vélemény írása

Vélemény írása a
Dolce & Gabbana - Pour Femme 2012
termékről

Karakterek száma:

Cikk ajánlása

parfum.hu oldalajánló

loader
A termék a kosarába került
Facebook