Megjelenés éve: |
2006 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
virágos-gyümölcsös |
Összetétel: |
citrom, bazsrózsa, praliné, almafa, cédrus, musk |
Megjelenés éve: |
2006 |
Típus: |
eau de toilette |
Illatcsalád: |
virágos-gyümölcsös |
Összetétel: |
citrom, bazsrózsa, praliné, almafa, cédrus, musk |
Nina termék leírása
Az időtlen elegancia, a finom nőiesség és a francia divattervezés egyik kiemelkedő divatmárkája a Nina Ricci. A céget Robert Ricci alapította 1932-ben Párizsban, leróva tiszteletét ragyogóan tehetséges, imádott édesanyja Maria Ricci elött. A houte couture kollekcióival igen korán elismertségre szert tévő cég az idők során a divatvilág állócsillagaként világhírnévre tett szert. Ruházati termékei, stílusos kiegészítői, valamint illatklasszikusai stílusosak, elegánsak, időtállók.
A Nina Ricci- Nina Eau de Toilette női illat a divatcég egyik igen jól megkomponált virágos-gyümölcsös kompozíciója. A csábítás almája ezúttal csodálatos, gyengéden csábító, tiszta fuvallatként lengi körbe viselőjét. A Nina Ricci - Nina Eau de Toilette női illat az optimista, fiatalos, hölgyek illata, akik nem félnek megmutatni olykor naiv, gyermekien tiszta énjüket.
Az illat összetétele
A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette kezdése alapvetően citrusos felütéssel indul. A kissé édeskés citrusos jegyeknek és a különleges amalfi citrom jegyeinek köszönhetően felszabadító könnyed érzés fut végig rajtunk, mely könnyed és vidám, mint egy kacaj. A szívjegyben meleg, édeskésen lágy illattal köszön be a pörkölt cukrozott mandula, melyet az üde zöldalma, a maszlag és a pünkösdi rózsa jellegzetes illata egészít ki. Az illat befejezése a lágy cédrusfának, az érzéki pézsmának és az almához kapcsolódó illatelemeknek köszönhetően lágy, érzéki és selymes.
Az illat története
A divatcég, az 1987-ben kiadott, igen sikeres Nina nevű klasszikus jegyeket hordozó illatát kívánta frissíteni a 2006-ban piacra dobott újra gondolt elegáns és friss Nina által. Az illat megkomponálásában három tehetséges illatőr Christian Dussoulier, Jacques Cavallier illetve Olivier Cresp vett részt. A fiatalos kompozíció gyönyörű, egyedi csomagolást kapott, csodaszép piros üvegalma rejti a ragyogó, nőies illatot. A Nina Ricci – Nina Eau de Toilette reklámarca a klasszikusan szép, kislányos vonásokkal rendelkező kazah modell Ruslana Korshunova lett.
Nina Ricci márkáról
A Nina Ricci egy francia divatház, amelyet az olasz származású Maria "Nina" Ricci és fia Robert alapított 1932-ben. Maria a divatház tervezőjeként elegáns és egyben nőies ruháiról volt ismert. Robert pedig az üzleti és pénzügyekkel foglalkozott, és ő kezdeményezte a nyitást a parfümök világa felé.
A Nina Ricci első illatát, a Coeur Joie-t 1946-ban mutatták be. A parfümöt Lalique tervezte, és egy csodálatos kristálypalackban mutatták be. Ezzel az együttműködéssel a két vállalat között sok évig tartó partnerség kezdődött el.
Nina Ricci leghíresebb illata, a L'Air du Temps, amely jellegzetes „galambos” üvegről ismert, 1948-ban került forgalomba. Ez a mai napig gyártott termék napjainkban is bestseller a cég számára.
A Nina Ricci céget 1998-ban a Puig vette át, továbbra is az elegáns divatot képviselték, de ezen felül már férfi és női illatokat is gyártottak.
A Ricci család öröksége a legújabb generációra is kiterjedt. Romano Ricci, Maria unokája és Robert unokája, egy új illatcsaládot alkotott Juliette Has a Gun márkanéven.
A Nina Ricci divatház számtalan illatát megtalálja áruházunkban. A legkorábbi illatot 1946-ban hozták létre, a legfrissebbet pedig 2019-ben adták ki. Az alábbi világhírű parfümőrök járultak hozzá a több évtizedes sikerükhöz: Aurelien Guichard, Rosendo Mateu, Alberto Morillas, Christine Nagel, Christian Vacchiano, Sophie Labbe, Carlos Benaim, Jacques Huclier, Raymond Chaillan, Louise Turner, Sonia Constant, Michel Girard, Calice Becker, Olivier Cresp, Nathalie Gracia-Cetto, Maïa Lernout, Fabrice Pellegrin, Christophe Raynaud, Marie Salamagne, Jacques Cavallier és Olivier Polge.