Lancôme

Lancome cég

Az egyik legjobban csengő név a szépségiparban a francia kozmetikai cég a Lancome Paris, amelyet Armand Petitjean, a Coty egykori alkalmazottja álmodott meg 1935-ben. Az elnevezést a Le Château de Lancosme kastély romjai és az azt kőrül ölelő, elragadóan szép rózsák látványa ihlette.

Az első siker gyorsan érkezett, a kozmetikai cég az 1935-ös brüsszeli világkiállításon már 5 illatot dobott piacra és az évek során a kínálatot egyéb bőrápoló és kozmetikai termékkel egészítette ki.

A kiváló minőség, valamint a nagy gondossággal kiválasztott, gyönyörű hölgyek a kampányokban, egyre népszerűbbé tették a neves francia céget. Az 1970-es években a Lancome termékek reklámfotóin legsűrűbben a szépséges Nancy Dutiel volt látható, aki a cég arcaként és szóvivő is tevékenykedett az amerikai piacon. 1982 végén Dutielt Isabella Rossellini váltotta Lancome arcaként, a karizmatikus, szép színésznő, egyedi vonásait egészen 1996-ig csodálhattuk a termékeken. Érdekesség, hogy a tehetséges színésznő, nem csupán reklámozta, de aktívan részt is vett a Lancome kozmetikai vállalat egyik legikonikusabb illatának a Tresor-nak a kifejlesztésében.

A Trésor egy keleties, enyhén fűszeres, virágos illat nőknek, dinamikus borostyán és gyümölcsös, elsősorban őszi és sárgabarack felütésekkel. Sophia Grojsman gyönyörű alkotása 1990-ben jelent meg és a Tresor napjainkig a világ egyik legkeresettebb illatkompozíciója, melyet a későbbiekben a szintén csodaszép és tehetséges Penelope Cruz népszerűsített. A Tresor számtalan hangulatban éledt újjá az idők során,

Egy másik illatklasszikus Juliette Binoche, a különleges szépségű, francia színésznő által népszerűsített 1995-ben kiadott Poeme. A Poeme szintén egy virágos- borostyános, gazdag női illat. Jacques Cavallier gyönyörű alkotásában, a nyitányban virágos, gyümölcsös és zöld jegyek jelentkeznek be. A szívzóna gazdag virágesőt és némi bőrös aromát, míg a lezárás a vanília, a narancsvirág, a borostyán, az érzéki pézsma és cédrus aromáit kínálja.

Az egyik legnépszerű illata a neves kozmetikai cégnek, a gyönyörű mosolyú, amerikai színésznő által népszerűsített La Vie Est Belle.

A virágos, gyümölcsös illatkülönlegesség 2012-ben került a polcokra és Olivier Polge, Dominique Ropion és Anne Flipo parfümőrök álmait testesíti meg. A könnyed kompozíció kezdésében a fekete ribizli és a körte, a szívzónában a virágos jegyek tűnnek fel. A lezárásban az édes praliné és a vanília, valamint a pacsuli és a tonkabab ad izgalmas, melegséget adó felütéseket a kompozícióhoz Az illat egyfajta életszemlélet kínál használóinak, Julia Roberts csodás mosolyával, a kis dolgokban való öröm teljes megélésére buzdítja a hölgyeket.

A fiatal hölgyeket célozza mega az amerikai színész és énekesnő Zendaya által reklámozott igen sikeres, friss, nőies és lágy illat az Idole, mely az önmegvalósításra, büszkeségre, személyiségünk felvállalására buzdít.

Az új j La Vie est Belle kampány egyesítette a korábbi kampányok múzsáit, akik szívesen vettek részt a női szépség és erő közös ünneplésében. Lily Collins, Amanda Seyfried, Emma Chamberlain és a két új múzsa Aya Nakamura és Hoyeon után 2024-ben a Lancome Joy Sunday nigériai származású amerikai színésznőt nevezte ki a márka globális nagykövetévé, aki büszkén csatlakozott az exkluzív, nemes célokat képviselő hölgykoszorúhoz.

 

 

loader
Facebook Instagram