Aigner Aigner Black eau de toilette - uraknak

(0 értékelés)

Kedvencek közé

Aigner Aigner Black

eau de toilette uraknak

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kedvencek közé


(0 értékelés)

125 ml
eau de toilette
21 370 Ft 170 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Aigner - Aigner Black

Megjelenés éve: 2005 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: bőrös Összetétel: bergamot, grapefruit, menta, fenyő, moha, bőr, tonka, musk
Megjelenés éve: 2005
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: bőrös
Összetétel: bergamot, grapefruit, menta, fenyő, moha, bőr, tonka, musk

Aigner márkáról

 

Aigner- Budapestről a világhírnév felé

Kevesen tudják, hogy a világhírű Aigner luxus kiegészítők gyártásával foglalkozó cég alapítója Etienne Aigner Magyarországon, Budapesten látta meg a napvilágot 1904-ben. A később Párizsban élő és alkotó fiatalember könyvkötőként kezdett el munkálkodni, de kreativitása hamar utat tört és kiváló anyagismeretének köszönhetően fokozatosan áttért a könyvkötészetről magas minőségű bőr táskák és övek készítésére. Az 1949-ben alapított vállalkozás megrendelői között már akkor olyan neves divatcégek voltak, mint a világhírű Christian Dior luxus divatház.

Aigner 1949-ben New Yorkba költözött és egyedi, kézműves bőrtárgyait saját otthonából kezdte el értékesíteni. A Mandy névre keresztelt portékákat már a divatcég későbbi, az A betűvel és a patkóval (mely a lovak iránti kötődésre utal) kiegészülve, védjegyévé váló, egyedi, sötétvörös színben készítette el.

A jelenleg Münchenben, Németországban működő kereskedőház 1959-re megnyitotta első bemutatótermét az 5th Avenue-n. A tervező a bőrt innovatív módon kombinálta más anyagokkal, termékei elkészítéséhez bátran, számos egyéb természetes anyagokat is felhasználva, új stílust teremtett. A vállalkozás egyre sikeresebbé vált és a hetvenes években már más kiegészítők is bevezetésre kerültek. A selyemsálak, a ruházati termékek, az órák és az ékszerek mellett illatkompozíciókkal is bővült a termékpaletta.

Az első férfiillatot 1975-ben mutatták be. Az Etienne Aigner Nº1, az Aigner fűszeres-bőrös illata nagy sikert hozott. A későbbiekben is a bőrös jegyek markánsan jellemezték az Aigner által megalkotott illatokat. 2011 azonban változást hozott ebben a trendben. Az ekkor megjelenő Revolutionary egy modernebb, citrusos-aromás-fás kompozíció, melynek fő üzenete az önbizalom és az önmegvalósítás, valamint a pozitív életszemlélet fontossága. Az Aigner forradalmi parfümjének kezdésében az olasz mandarin, a lédús narancs és korianderlevél aromái dominálnak. A szívjegyben a tiszta levendula, a guatemalai kardamom és a narancsvirág aromás árnyalatai varázsolják el az illat viselőjét és annak környezetét.  A klasszikus alapjegyek fúziója, a szantálfa, a vetiver és a tölgymoha elegáns, megnyugtató elegye szép lezárást ad.

A világ minden táján jelenlévő Aigner divatház fő profilját továbbra is a magas minőségű, elegáns bőráruk adják, de az illatkompozícióik sikerét jól mutatja, hogy napjainkra közel 60 sikeresillatot jegyez a nagy múltú vállalkozás.

 

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram