Bvlgari Omnia Crystalline szett VI. eau de toilette - hölgyeknek

(21 értékelés)
9

Kedvencek közé

Bvlgari Omnia Crystalline szett VI.

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

9

Kedvencek közé


(21 értékelés)

65 ml eau de toilette + 15 ml eau de toilette
eau de toilette
59 970 Ft 922 Ft / ml

A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidő1 - 3 munkanap

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Termék jellemzői - Bvlgari - Omnia Crystalline szett VI.

Megjelenés éve: 2005 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-aqua Összetétel: 65 ml eau de toilette + 15 ml eau de toilette
Megjelenés éve: 2005
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-aqua
Összetétel: 65 ml eau de toilette + 15 ml eau de toilette

Bvlgari márkáról

A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi  és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz  és Georgisz az 1800-as évek elején már  a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd  Párizsban, Genfben és Monte Carloban  vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé  jelentek meg parfümjeik is,  melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik,  akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel,  mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak,  ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.

loader
Facebook Instagram