Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Kifutó
Kedvencek közé
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 1996 | Típus: | eau de toilette |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | friss | Összetétel: | n.virág, menta, mandarin, jázmin, rózsa, szantál, ámbra,musk |
Megjelenés éve: | 1996 |
---|---|
Típus: | eau de toilette |
Illatcsalád: | friss |
Összetétel: | n.virág, menta, mandarin, jázmin, rózsa, szantál, ámbra,musk |
Jean Goldberg nevéhez köthető az 1950-es alapítású Façonnable divatcég létrejötte, mely a kezdetekben kis szabóműhelyként működött. A nizzai szabóság alkotásai, köszönhetően a ragyogó színeknek és az elragadó francia könnyedségnek, a francia Riviéra semmihez sem hasonlítható energiáit hordozzák.
A szépen szabott kreációkkal teli üzlet egyhamar a cannes-i filmfesztiválra látogató sztárok egyik kedvenc butikjává vált. Hollywood-i sztárok és a Cote d'Azur-ra érkező felső tízezer tagjai adták egymásnak a kilincset az egyre népszerűbb szabóságban. Az 1958-as esztendő átütő sikert hozott, ebben az évben kapta meg Goldberg vállalata a felkérést, hogy tervezze meg a filmfesztivál egyenszmokingjait. 1961-ben fia Albert vette át az irányítást és az elegáns Façonnable nevet adta a vállalkozásnak, mely napjainkig jól cseng a divat világban. A hetvenes évek a Franciaországon belüli terjeszkedésről szóltak, sorra nyíltak az elegáns üzletek Saint-Tropez-tól Párizsig. A napjainkra a tengerentúlon is üzletekkel rendelkező cég jelenleg a Nordstrom tulajdonát képezi.
A gazdaságilag stabil vállalkozás 1994-ben új kihívást keresve megalkotta első illatát, a Façonnable Eau de Toilette for man férfiillatot. A klasszikus megjelenésben kínált, fémdobozba zárt illat az időtlen elegancia és a férfias energiák szépen megalkotott fúziója.
Napjainkra tíz felett van a cég által kiadott illatkompozíciók száma, melyek megalkotásában olyan neves parfümőrök működtek közre, mint Nathalie Lorson vagy akár Karine Dubreuil-Sereni.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)