 
    Tom Ford - Café Rose (Signature Collection) (2023) eau de parfum hölgyeknek
MOST 30 ml/29 070 Ft
MegnézemKedvencek közé
 A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap
A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap
Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.
Niche
Kedvencek közé
 
                    
Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 
Teszter minden esetben bontatlan, és kizárólag külső csomagolásban (minőségben nem) különbözik az original terméktől! Szemmel látható különbség, hogy a csomagolásuk fehér/szürke papírdoboz, celofán nélkül. (ritkább esetekben a doboz, és védőkupak is mellőzésre kerül) A tesztereinkre is 30 napos teljeskörű garanciát biztosítunk! 
 A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap
A csomagot megkapja: 1 - 3 munkanap        | Megjelenés éve: | 2010 | Típus: | eau de toilette | 
|---|---|---|---|
| Illatcsalád: | fás-aromás | Összetétel: | lime, citrom, gyömbér, vetiver, cédrus | 
| Megjelenés éve: | 2010 | 
|---|---|
| Típus: | eau de toilette | 
| Illatcsalád: | fás-aromás | 
| Összetétel: | lime, citrom, gyömbér, vetiver, cédrus | 
Az  Acqua di Parma története 1916-ig nyúlik vissza: Olaszország egyik legfényesebb városában, a Gonzaga-dinasztia udvarában, ahol egykor Giuseppe Verdi megírta nemzetegyesítő indulóit, a festői Szicíliában megalakult az Acqua di Parma parfümház.
 Akkoriban Németországból érkező erős, igen tömény parfümök uralták az európai piacot, és az  Acqua di Parma bemutatkozó illata, a maga friss, mediterrán, citrusos illatvilágával igazi felüdülést jelentett. Az olasz parfümház a ’30-as, ’40-es, ’50-es években érte virágkorát, amikor is Hollywood szinte valamennyi sztárja az Acqua di Parma elkötelezett vevői közé tartozott, így Cary Grant, Lara Turner vagy Audrey Hepburn.
 A változás szele a ’60-as években kezdte éreztetni hatását, amikor a nagyobb divatházak piacra dobták első parfümjeiket, és az  Acqua di Parma elvesztette egyeduralkodó pozícióját. Sokáig nem lehetett hallani a pármai cégről, mígnem 1993-ban három olasz üzletember összefogott, hogy megmentsék Itália egyik legtradicionálisabb márkanevét, és új életet leheltek az  Acqua di Parmaba. 1998-ban megnyílt a parfümház első saját üzlete Milánó egyik legelőkelőbb utcájában, és mára már a világ minden részén megtalálhatóak, az Acqua di Parma üzletei.
A vállalat ma már az LVMH divatholding tulajdonában van, de kijelentették, hogy az  Acqua di Parma soha nem fog a divat színpadára lépni, hanem csak és kizárólag parfümöket készítenek, így akarnak hűek maradni, a cég közel 100 éves hagyományaihoz.
Ajándék illatminta, a rendelése mellé! 
(válasszon kedvére, a következő oldalon)
 
