Bvlgari Mon Jasmin Noir L' Eau Exquise eau de toilette - hölgyeknek Kifutó

(39 értékelés)
20

Kedvencek közé

Bvlgari Mon Jasmin Noir L' Eau Exquise

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

20

Kedvencek közé


(39 értékelés)

50 ml
eau de toilette

Parfüm jellemzői - Bvlgari - Mon Jasmin Noir L' Eau Exquise

Megjelenés éve: 2012 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos Összetétel: mandula, pomelo, jázmin, tea, mósusz
Megjelenés éve: 2012
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos
Összetétel: mandula, pomelo, jázmin, tea, mósusz

Mon Jasmin Noir L' Eau Exquise termék leírása

Mon Jasmin Noir L'Eau Exquise egy új kiadása a Mon Jasmin Noir illatnak, mely 2012-ben került forgalomba. Az illat friss, légies és tavaszias. Pomelo és mandula jegyeket találunk a kompozíció fejjegyében. A szívjegy a jázmint és a fehér teát ünnepli, amely a pézsma alapjegyen helyezkedik el. Az illat Sophie Labbe alkotása.

Bvlgari márkáról

A Bvlgari család eredete egy kis görög falucskához, Kallarütészhez kötődik. Ez a vidék gazdag történelmi  és mitológiai emlékekben.A család ősei e vidék ezüstművesei közé tartoztak. Sotirio és fiai, Konstantinosz  és Georgisz az 1800-as évek elején már  a szakma mesterei voltak , de a háborús időkben a kilátástalan helyzet miatt először Korfura, majd Olaszországba költöztek, ami, (mint később bebizonyosodott), igen jó ötletnek bizonyult.Először Rómában, majd San Renoban és Nápolyban nyitottak üzletet, majd  Párizsban, Genfben és Monte Carloban  vetették meg lábukat. Az 1900-as évek derekára csodálatos , aprólékosan kidolgozott ékszereik révén már világhírű volt a cég,Ékszereik filozófiáját követve a 90-es évek vége felé  jelentek meg parfümjeik is,  melyek méltó képviselői a Bvlgari névnek.
Minden üvegük egy-egy műalkotás, épp olyan csodálatos, mint az ékszereik,  akár a letisztult Femme-ra, akár az indiai ihletésú Jaipur-ra gondolunk. Bátran állíthatjuk, hogy ez esetben a külcsín legalább akkora értéket képvisel,  mint a belbecs...
A Bvlgari Parfums küldetése, hogy az ékszerészek között a vezető parfümgyártó legyen. Stratégiája, hogy olyan illatokat hozzanak, amelyek „nagy klasszikussá” válnak, és magas szintű forgalmazást élveznek.
Mindezek mellett csak környezetbarát és újrahasznosítható csomagolóanyagokat használnak,  ami manapság nem utolsó szempont.
Vásárlóik egészen biztosan minden szempontból első osztályú terméket mondhatnak magukénak.

loader
Facebook Instagram