Férfi Desigual parfüm

Desigual, avagy kreativitás, önmegvalósítás és pozitivizmus
 

A jellegzetes “patchwork” mintáiról, bátor színkombinációiról, valamint az intenzív graffiti motívumairól ismert Desigual márka története a svájci származású kalandvágyó fiatal, Thomas Meyer nevéhez köthető.

A 20 éves fiatal Ibizán, a tengerparton árult ruhákat. A portékához olcsón jutott hozzá, így amikor a szezon végén egy komolyabb mennyiség a „nyakán maradt”, az az ötlete támadt, hogy a megmaradt farmernadrágokat feldarabolja és a darabokat összevarrva kabátokat készít. A merész terv kifizetődőnek bizonyult, a sajátos darabok villámgyorsan eladásra kerültek.

1985-ben került piacra az első kollekció, már Desigual néven. A márkanevet, melynek jelentése a „szokványostól eltérő” Meyer egy közeli barátja Isabelle Coix filmrendező javasolta a törekvő fiatalnak. Már az első kollekció magán viselte a kreativitást, az önmegvalósítást és a pozitivitást. A tervezőket az 1960-as évekbeli hippi korszak inspirálta a színes, egyedi és figyelemfelkeltő darabok megalkotására, de elegáns és letisztult darabok is találhatóak azóta is minden Desigual kollekcióban. Igazi szakmai áttörést és világszintű ismertséget jelentett, amikor 2011-ben a Desigual együttműködésbe kezdett Christian Lacroix francia tervezővel.

A márka első illat kompozíciója 2014-ben került az üzletek polcaira. A Sex, Fun, and Love névre elkeresztelt női illat gyűjtemény valójában három részből áll, három különböző hangulatot megragadva. A Desigual különböző parfümőröket bízott meg az első három illat megkomponálásához. A „Sex”-hez Daphne Bugey a rózsa, a piros gyümölcsök és a rebarbara jegyeinek dominanciájával, míg Christophe Raynaud a „Fun” megalkotásánál az egzotikus passiógyümölcs, az áfonya, a körte és a fehér őszibarack fúziójában gondolkodott. A „Love” megálmodója Fabrice Pellegrin az édes praliné, az áfonya, a feketeribizli és a grapefruit érdekes, de hatásos egyesítésével alkotott.

Napjainkra a Desigual márka 109 országban rendelkezik üzletekkel és értékesítési pontokkal.  A barcelonai székhelyű vállalat által kiadott egyedi hangulatú és keresett női, férfi, valamint unisex illatainak száma napjainkra már a húszhoz közelít.

 

loader
Facebook Instagram