Paco Rabanne - Black XS (Black Excess) (2018) eau de toilette uraknak
MOST 100 ml/30 570 Ft
MegnézemKedvencek közé
EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): 3-5% illatanyagot tartalmazó, rendkívül könnyű, többnyire frissítő hatású (általában valamilyen citrusféle, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél, valamint jázmin kivonatát tartalmazó) parfüm. Tartóssága kb. 2-6 óra.
Kedvencek közé
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!
Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
Felhívjuk figyelmét. hogy a tesztereink bontatlanok, és minőségre
megegyeznek az original termékkel! Szembetűnő különbség a külső
csomagolásban látható, ami egyszerű szürke vagy fehér kartondoboz,
egyrésze celofán és védőkupak nélkül. Ára kizárólag, az egyszerűbb
csomagolás miatt kedvezőbb. A teszterekre is, teljes körű csere és
visszavásárlási garanciánk adunk!
Visszatérő vásárlóink 50%-a ezt választja, mert elégedett!
A csomagot előreláthatólag megkapja Húsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)
Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!
Megjelenés éve: | 2009 | Típus: | eau de cologne |
---|---|---|---|
Illatcsalád: | citrus | Összetétel: | narancs. citrom, menta, tölgymoha, pacsuli, ribizlilevél |
Megjelenés éve: | 2009 |
---|---|
Típus: | eau de cologne |
Illatcsalád: | citrus |
Összetétel: | narancs. citrom, menta, tölgymoha, pacsuli, ribizlilevél |
A nagy múltra visszatekintő, francia luxusmárka, az igen széles termékpalettát felsorakoztató Hermés az illatszeripar és konfekció ruházat tervezésén túl leginkább bőráruk, és órák forgalmazásával foglalkozik. A német, protestáns Hermés család 1828-ban telepedett le Párizsban. A kreatív, ambiciózus família eleinte nyergeket, kantárokat és lószerszámokat késztett, kiszolgálva a felsőbb és a feltörekvő társadalmi rétegeket. A kreativitást és a minőséget mutatja, hogy Thierry Hermés-nek, a család fejének a termékei az 1855-ös párizsi világkiállításon I. díjat nyertek.
Az igazi áttörést az 1914-es esztendő hozta: az alapító unokái, Adolphe és Émile-Maurice, termékeik elkészítéséhez előszőr használtak cipzárt Franciaországban. A Hermés cég első ruhadarabja egy cipzárral ellátott golf kabát volt, mely nagy sikert aratott. Innen már nem volt megállás, 1929-ben bemutatják a divatház első női kollekcióját Párizsban.
Első parfümjük az Eau d’Hermés 1951-ben jelent meg. Napjainkra közel 20 illat került az üzletekbe, Hermés márkanévvel ellátva. Az illatok egytől egyik letisztultak és kifinomultak, az időtlen elegancia érzésével ölelik körül viselőjüket.
A Hermés a francia divatvilág egyik legjelentősebb szereplője. A napjainkra évi több mint 2,5 milliárd eurós nyereséget jegyző divatcég meghatározó gazdasági szereplője az ágazatnak.
Ajándék illatminta, minden rendelés mellé!
(válasszon a következő oldalon)