Escada Ocean Lounge eau de toilette - hölgyeknek Kifutó

(17 értékelés)
19

Kedvencek közé

Escada Ocean Lounge

eau de toilette hölgyeknek

Rendkívül közkedvelt az EDT (Eau de toilette), amely 4-8% illatanyagot tartalmazó parfüm, mely főleg mindennapos használatra, illetve nyárra ideális. Tartóssága 6-8 óra.

Kifutó

19

Kedvencek közé


(17 értékelés)

2 ml (illatminta)
eau de toilette

mi az az illatminta?

1 370 Ft 685 Ft / ml

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.

Szeretne új illatokat felfedezni, megtalálni álmai illatát,de nincs rá lehetősége, hogy kipróbálja őket?
Vásároljon eredeti csomagolású illatmintákat,és fedezzen fel vadonatúj illatokat a segítségünkkel!


Fontos információ: A termékek nem mini parfümök, amik túlnyomórészt 3-5ml-esek.


A csomagot előreláthatólag megkapja Szállítási határidőHúsvét közeledtével rövid tavaszi szünettel igyekszünk feltöltődni!
Első kiszállítás: 2024.04.05. (péntek)

Büszkék vagyunk rá, hogy csomagjaink 95%-a esetén be tudjuk tartani az ígért szállítási határidőt!
További részleteket a visszaigazoló levelünkben talál!
A kiszállítás ideje függ a mindekori árubeszerzéstől.
Érdeklődjön telefonon!


Parfüm jellemzői - Escada - Ocean Lounge

Megjelenés éve: 2009 Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös Összetétel: licsi, szilva, körte, ibolya, mimóza, ámbra, vanilia
Megjelenés éve: 2009
Típus: eau de toilette
Illatcsalád: virágos-gyümölcsös
Összetétel: licsi, szilva, körte, ibolya, mimóza, ámbra, vanilia

Ocean Lounge termék leírása

Az Escada Ocean Lounge egy virágos - gyümölcsös illat nőknek. Fejjegyei a licsi, a szilva, a körte nektár és az eper; szívjegyei az ibolya, a mimóza virág és a jázmin; alapjegyei pedig a borostyán, a vanília és  a tik fa. Ocean Lounge 2008-ban jelent meg.

Escada márkáról

Az 1976-os alapítású, Németországban működő Escada, leginkább női ruházattal, és kiegészítők gyártásával szerzett hírnevet. A divatházat a svéd származású házaspár, Margaretha és Wolfgang Ley alapította. A nem pusztán divatháznak, hanem modern vállalkozásnak aposztrofált Escada birodalomnak kétségkívül fő eleme a divat, de más területeken is bír érdekeltségekkel. A divatcéget a korábban Svédország szépének is megválasztott alapítónak, Margaretha-nak a kedvenc ír versenylováról, Escada-ról nevezték el. A szeretett ír telivér egy rangos versenyen szép summát hozott tulajdonosának. Az Escada műhelyben az idők során két fő irányzat bontakozott ki. Az Escada vonal inkább az érzékiességre, a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, míg a másik irányzat, az Escada Sport, a nagyvárosi nyüzsgés igényeit, az egyszerű, elegáns viseletet helyezi előtérbe.  

Egy nagy sikert hozó napszemüveg kollekció kiadását követően a virágos jegyekkel bíró Escada Margaretha Ley-t 1990-ben mutatták be. A szépen megkomponált illat emléket állít az életet szerető, tehetséges tervezőnőnek. A sikert hozó, nőies illatot az ő személyisége ihlette. Több férfi és női kompozíció megszületését követően a kultikus Escada Magnetism 2003-ban került az üzletekbe. A borostyán és vanília jegyeivel kényeztető alkotás szintén nagy sikert hozott.

A mai napig a divat élvonalában szereplő Escada cég a fiatal generációt is sikerrel szólítja meg, egyik fiataloknak szánt kollekciójának jelenlegi arca a világhírű modell Lydia Hearts.

Ajándék illatminta

Ajándék illatminta, minden rendelés mellé! 
(válasszon a következő oldalon)
 

loader
Facebook Instagram